czwartek, 14 kwietnia 2011

Ryzykantka

Autor: Amanda Quick

Stron: 279

Ocena: 4/6

Victoria to majętna panna z zamiłowaniem do przygody - każdej oprócz małżeństwa. A właśnie małżeństwo jest celem przystojnego hrabiego Stonevale, przebiegłego łowcy posagów. Jego towarzystwo okazuje się jednak dla Victorii bardziej niebezpieczne niż przypuszczała. Oznacza nocne eskapady w podejrzane zaułki Londynu i sekret, który może kosztować honor, szczęście i życie...

        Książka zaczyna się fajnie, bo koszmarem Victori. Sen ten mnie bardzo zaciekawi. Lektura jest to podobno thriller, ale ja nie widzę tam thrillera. Można powiedzieć, że to bardziej romans jest z małą naprawdę małą cząstką thrilleru, bo tylko 9 może 10 stron na końcu jest "mrożąca krw w żyłach". Nie bardzo mnie ta książka wciągnęła, czytałam bo czytałam taka prawda, nie jest zła łatwo się ją czyta ale brakuje tego czegoś.
         Od kiedy natrafiłam na książki Nicholasa Sparksa( mojego ulubionego autora) to chyba każdą książkę porównuje do książek Sparksa. Wiem, że tak nie powinno być, ale te książki są naprawdę dobre i mogę polecić je każdemu. Tą książkę właśnie porównałam i powiem, że jest taka sobie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz